SURAT RASMI TIDAK HADIR BEKERJA




Intan Farhana bt ******
No 6, Jalan **** Aman 1,
Taman ***** Aman,
******, Pahang
______________________________________________________________________
Pengetua,
(NAMA DAN ALAMAT)

Tuan/Puan

Perkara: Tidak Hadir Bekerja

Merujuk perkara di atas, saya Intan Farhana bt ***** ingin menjelaskan ketidakhadiran saya pada 25 Julai 2019 yang lalu.

2. Untuk pengetahuan tuan/puan, saya menghadapi masalah kesihatan dan telah berjumpa dengan doktor pada hari tersebut. Atas nasihat doktor, saya terpaksa direhatkan di rumah.

3. Dengan ini, saya sertakan sekali sijil cuti sakit yang telah diberikan oleh doktor bagi membolehkan saya untuk bercuti selama satu hari. Segala perhatian dan pertimbangan tuan/puan saya dahului dengan ucapan terima kasih.





Sekian, terima kasih.
__________________
(Intan Farhana)



Post a Comment

0 Comments