Mencari Baju Baby Comel di Ios Stailista Designs


Assalamualaikum semua.

Kepada ibu bapa yang sedang teruja mencari barang keperluan untuk menyambut kedatangan si kecil dalam keluarga, pastinya sekarang sedang mencari-cari barangan dan pakaian yang comel-comel dan menepati citarasa beserta dengan harga yang berpatutan bukan? Maklumlah, dalam keadaan ekonomi sekarang, kalau boleh semuanya perlukan penjimatan. 

Baru-baru ini, Na ada singgah di laman Instagram milik Ios Stailista Design. Comel betul baju kanak-kanak dan baby! Semuanya murah-murah dan cantik. Baju-baju rekaan mereka ini rupanya mengikut kehendak pelanggan. Semuanya custom made tapi sekarang Na rasa mereka lebih fokus dengan design mereka sendiri. Tapi design mereka pun teramatlah cantik-cantik semuanya. Rambang mata lah kalau mama papa tengok. Hehe. Yang paling Na tertarik apabila melihat set family ni. 


comel kan? Mak nya mana?

Selain itu, mereka juga menjual pola pakaian pdf. Kepada anda yang nak belajar menjahit atau memang minat dengan bidang jahitan, boleh cuba pm tepi kakak tokey cantik tu ya. Dan disamping menjual baju kanak-kanak dan baby, terdapat juga baju-baju wanita yang cantik-cantik (maaflah takde gambar hihihi), turban, headband baby yang girly tu, blouse, skirt baby, romper dan macam-macam lagilah. Tempahan sulaman pun ada.

 Di bawah ni, Na belanja sikit baju baju baby newborn ya! 








Comel sangatkan yang lembu-lembu tu?
Jadi, sekiranya mama papa semua sedang mencari pakaian baby dan berminat dengan design mereka, boleh layari sosial media Ios Stailista Design ya:





Ok bye! Wslm.

Post a Comment

2 Comments