Giveaway Buku Kereta Lembu Dari Melaka oleh www.fairusmamat.com

 

Giveaway Buku Kereta Lembu dari Melaka

Assalamualaikum. Hai korang! 

Ini kali pertama aku join give away dari rakan blogger kita. Jomlah kita join ramai-ramai bagi memeriahkan suasana. Hehe. Syarat-syarat untuk join give away ni korang boleh baca di sini ya. Aku bukan taknak copy paste tapi huruf v aku rosak kalau nak paste tu nanti. Tiberr. Tapi betul tau, v aku rosak korang tau. Kena tekan tekan sikit. Aku siap cucuk dengan jarum dah macam yang Youtube ajar. Mula-mula je okay, lama-lama rosak semula. Perlukah aku buat crowdfunding? Aku nak laptop baru. Sobs! Kalau korang nampak aku tukar v jadi b tu jangan marah tau. Contohnya macam i lobe you. Ha kan comel juga! 

Tapi lagi comel kalau dapat baca buku Kereta Lembu dari Melaka kan? 

Syarat nombor lima kata kena tag dua orang kawan atau lebih. Tapi aku ajak semua yang bacalah entry ni lah ya? Marilah kita! 

Good luck korang! vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv (v gerak sendiri)


Bye!


Post a Comment

8 Comments