Kekangan Masa

 

Hai Assalamualaikum semua,


Dah lamakan aku tak menjengah ke sini. Bukannya tak rindu tapi tiada kesempatan. Masa yang diberi 24 jam terasa suntuk. Lagi pula yang terasa lajunya waktu berjalan sikit pun tak teringin langsung menunggu kita. Apa khabar kawan-kawan semua?

Terima kasih kepada visitor yang masih sudi bertandang meski entry-entry sudah tidak diupdate lagi. Tapi disebabkan sedikit demi sedikit iklan aku semakin hilang. Nak taknak, terpaksa curi masa. Terpaksa jadi pencuri kepada diri sendiri. Bukan senang Adsense nak bagi kita iklan kan. Kalau hilang nanti, menangis tak berlagu.  Bak kata Cikguzim , "Rajin-rajinlah update blog.."

Sebelum itu, marilah juga kita sedekahkan Al-Fatihah kepada mangsa-mangsa perang di Palestin. Semoga ketabahan hati dan kecekalan mereka dapat mengajar kita erti bersyukur. 

Dan terima kasih juga pada yang email dan wish birthday aku baru-baru ini. Aku sangat menghargainya. Terima kasih korangggg. *hug*

Terasa macam menulis diari pula bila menulis menggunakan perasaan ni. Haha. Doakanlah aku ada lebihan masa, visitor yang sentiasa berkunjung dan tak hilangkan iklan Adsense.


Sekian saja dari aku yang terdesak untuk update blog,

Wassalam.

Post a Comment

8 Comments

  1. i feel you. rindu juga zaman aktif tulis blog. hampir setiap hari ada je nak bebel haha. tapi dah kalau sayang sangat dengan blog, rasa macam jauh lagi nak biar blog sendu selamanya.

    ReplyDelete
  2. Insyaallah…manage your time wisely

    ReplyDelete
  3. Masa memang selalu mencemburui kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul. Sentiasa cemburu. Dan meninggalkan kita.

      Delete
  4. masa pada akhir zaman ini sangat cepat dan jika lambat buat kerja pasti tak sempat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya. Perlu sentiasa mengejar masa. Masa takkan tunggu kita.

      Delete