Mulakan Tahun Baru dengan Cabaran 15 Hari!

 




Assalamualaikum. Hye semua. Selamat tahun baru 2022! 

Sebenarnya cabaran ni dah lama aku teringin sangat nak buat. Dari zaman awal menulis dulu-dulu lagi tapi tak pernah nak ada kesempatan sehinggalah menyinggah di blog Tetikus Merah pada awal November hari tu tapi aku simpan niat untuk mulakan pada awal tahun ini. Cabaran ni memang tak asing langsunglahkan kepada para blogger, selain itu penulis dan pembaca dapat mengenali dengan lebih rapat. Tak kenal, maka tak cinta kan?

Jadi, aku harap cabaran kali ini aku dapat habiskan dengan jayanya. Bismillah. Dan untuk korang yang membaca ni, aku nak ajak join sekali bagi memeriahkan majlis. Ha gittew. Jangan lupa tag kita ya kalau join tu. 

Wish me luck! 




Baca juga: Day 1: Fakta Tentang Anda

Post a Comment

2 Comments