Day 7: Celebrity Crush Anda

 


Assalamualaikum, hye semua. 

Akhirnya, sudah seminggu kita menjejakkan kaki ke tahun baru 2022. Marilah kita sama-sama mensyukuri apa saja yang telah terjadi sepanjang seminggu kita di tahun baru ini. 

Seperti biasa, aku akan meneruskan pengembaraan aku dalam Cabaran Blog 15 hari ini. Gigih juga nak habiskan cabaran ni rupanya. Semoga diberikan kekuatan agar aku istiqamah meneruskan hari-hari bersama cabaran ini.

Tajuk bagi cabaran ke tujuh ialah celebrity crush anda. 

Celebrity crush ni mestilah semua yang handsome-handsome kan? Tak handsome pada orang lain tapi handsome pada kita yedak? Nama pun crush. Acewah. 

Sis belanja satu je ya gambar crush sis. Berdebar-debar ni nak reveal muka crush. Korang jangan rebut crush aku. Aku menangis nanti. 

Tadaaa~


indahnya ciptaan Tuhan
sumber foto: instagram

Begitulah rupanya crush aku. Sederhana dan temaram. Tenang apabila dipandang. 

Aku sengaja taknak meletakkan nama dan details. Kalau korang tahu, cuba komen tau. Kalau tak tahu, aku cabar korang reveal celebrity crush korang juga dengan memautkan link cabaran dari aku ni ke dalam blog korang. Amacam, ada berani tak?


Hehe. Bye korang 🙋


Baca juga: Day 8: Hobi Anda

Post a Comment

4 Comments

  1. hensemnya seo inguk. sis tak boleh nak list my celebrity crush, ramai sangat..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha semoga Park Bo Gum tak masuk dalam list Tiara jugak hehehe

      Delete
  2. Selamat tahun baru 2022.
    Alamak! Kurang mengenali pulak dia ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat tahun baru 2022. Fizah boleh tengok cerita Doom at Your Service kalau nak tengok dia ni hehe

      Delete